Utspädd äpplejuice :P

Oh vilken förmiddag! Enligt väderapparna Skulle det vara 0 mm regn fram till lunch. 
Det var inte sant. Vi gick iväg på Knytte/Knopp och hann till skogen lagom till att himlen öppnade sig. Och inte lite heller. Väderguden spräckte en enorm vattenballong över oss :P 

Svårt att få regn på bild. Men tänk er det värsta ösregn ni varit med om. Typ så. Vi satt och åt frukt och äpplejuicen vi hade med späddes ut ordentligt i kåsorna! :)

Eftersom vi alla redan var genomvåta (jag undviker promenader i gummistövlar för oss alla så mycket det går, bättre med ergonomiska skor) så kunde vi lika gärna hoppa järnet i alla vattenpölar vi hittade ;)
78 plagg in i torkskåpet sen haha. 

Nu har jag slutat och ska till öron-näsa-hals och hämta ut mina specialgjutna öronproppar! Sen hem till mina killar! Milton sprang ett lopp på dagis idag! :) det hade gått bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0