Vecka 20

Nu börjar nedräkningen till 50% avklarad graviditet. På söndag är brytet till att ha närmre till förlossning än befruktning haha :P Nedförbacke testen av tiden. 
Går in i vecka 20 idag! Har börjat bli rejält trött och sover mitt på dagen igen sedan någon dag tillbaka. Järnbrist? Daniel köpte leverpastej till mig igår och jag tar vitaminer så får se om det hjälper :)
För övrigt känner jag rörelser flera gånger varje dag sedan flera veckor tillbaka och igårkväll såg jag tydligt rörelser utifrån :D Så häftigt!

Värst just nu är min ljumske, så olyckligt att jag gick och skadade den just nu, det behövdes inte. Tätt följt är fogarna bak och svanskotan. Att resa sig från en stol och ta första stegen är en pina. Är så tacksam över Daniel som låter mig sitta ner när jag behöver. 
Idag är jag själv med Milton hela dagen så då kommer det bli lite mer rörelse. Men vi får väl sätta oss och mysa när det behövs :)

Så här stor är den nu :) ca 16 cm från huvud till stjärt enligt min app!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0