Lördagsmorgon!

Milton slog hastigt upp sina blå imorse, tände lampan och berättade ivrigt om några stora tärningar på dagis. Jag tror det varit en dröm ;)

Milton tittade i vår stora almanacka och räknade dagar och så. Jag ritade då en tomte vid julafton men Milton utbrast bara "Vad é det??" :/ skitunge. 

Jag är så usel på att rita haha... Inte ens streckgubbar blev fina. 

Nu ligger vi bara och slappar i soffan. 


Men nu kurrar magen ordentligt så dags för frukost!
Dagen är helt oplanerad. Vädret är sådär och jag vill verkligen städa upp här. Igår gick jag all in på köket och det är så härligt när det blir riktigt städat. Får se vad Milton vill hitta på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0