Saknad plutt

Torsdagkväll. Vi har besök av Pernilla S från Skåne :) Milton blev hämtad av sin mormor på dagis och jag mötte upp dem i stan för lite picnic, lek och följe till tåget. Stora killen åkte sedan till Skåne utan oss och så ses vi imorgon :)

Jag mötte sedan upp Pernilla och vi åt lunch på Jensens Bøfhus. Gott!! Härligt att kunna sitta och äta en långlunch utan barn!
Sedan köpte vi en massa godis på 4-gott!

Imorgon väntar visst Ullared. Fasar för det. Men när vi ändå ska ner till Skåne så gör vi ett försök. Skulle det vara kaos så får vi kanske ge upp. Leksaksavdelningen är det som brukar vara mest hysterisk. Jag ska leta efter mammakläder, några Miltonkläder och leksaker till julklapp till Mille. Vi får hoppas att det går. Jag har lite begränsad rörelseförmåga och vill gärna inte ta fler steg än nödvändigt och har ingen lust att göra en ny resa dit innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0