Skogspromenad!

Vi startade dagen tidigt. Milton sov i sin säng hela natten och kom in till oss lagom till att väckarklockan ringde. Jag skulle till läkaren och min snälle (mutade) man körde in mig. 
Fortsatt sjukskriven på 50% pga fogarna. Jag tänker att hela den här grejen med graviditeten får ett eget inlägg nån dag ;)

I eftermiddags stack vi till skogen. Svamparna såg sagolika ut!

Ni ska bara veta att bakom varje bra foto...


...döljer det sig alltid bilder med miner :P



Ekollon!


Vi hittade säsongens sista björnbär och blåbär. Det fanns några stackare kvar!


Springtävling!!


Sen åkte vi hem och gjorde taco. Eller jag ska inte ta åt mig någon ära ;)



Efter maten blev jag sugen på att sy och killarna spelade Skylanders! 

Nu är det gonattinatti! Imorn väntar långväga äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0