En energirik dag!

Oj vilken energi jag haft idag. Inte känt såhär på flera veckor pga huvudvärk och trötthet och så...
Märkte redan imorse att jag kände för att göra frukost, sen städa, vika det tvättade kläderna med Milton och gjorde lunch. När Daniel kommit upp stack vi till Bärby självplock. Lekte på lekplatsen och tittade lite. 

Innan Daniel stack till jobb hann de spela fotboll på gården och pussla Frost :)

Jag gjorde en pizza till Daniel att ha med till jobb!
När Milton ätit, sett barnprogram och somnat gjorde jag en pizza till mig med. (Ja igen. Jag vet. Men Daniel köpte oerhört mycket skinka och ost så....)

Nu har jag sett en film och funderar på att lägga mig. Men är fortfarande pigg haha. Får väl sota för all denna energi imorgon. Men trevligt att ha fått en så här bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0