Fikafusk och fiskpinnar

Vad gör man när sonen har myror i brallan och det ösregnar ute men man ändå vill lämna hemmet en stund?
Man drar till ikea, lämnar in huliganen på Småland och går upp och tar en lugn fika på 45 min ;) Alla nöjda! (Jo mamma, man får faktiskt göra så! :)

När det sedan var dags för gympa för lillkillen förberedde jag för middagen! När killarna kom hem hjälpte Milton mig med det sista, panera fiskpinnarna :) 

Kvällens middag blev hemmagjorda fiskpinnar på torskrygg, kokt potatis med smält smör och så remoulad :)

När jag tog nattningen tog gubben min ett löppass. Jag hörde efter ett tag hur regnet började smattra och hem kom en droppande man :P

Nu ser vi Hela Sverige Bakar i efterhand och äter lite ost med kex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0