Godmorgon torsdag!

Torsdag igen?! Vad snabbt tiden går igen. Vi har lite planerade grejor i höst, det gör att tiden går lite fortare också, när man ser fram emot något. 

Vaknade av mig själv 5.45 idag. Varför det liksom? :P Daniel brukar alltid säga att han blir tryckt in till väggen när Milton sover hos oss. Men när jag vaknade på min kant och blickade mot Daniel låg han tätt intill väggen. Men mellan oss var det tomt ;) Milton hade sovit hela natten i sin säng. Ovant men ganska skönt. Tror vi alla sover bättre då! 

Så jag fick smyga hemifrån utan någon som sa hejdå. 
Idag är det både jobb och kvällsmöte men jag hinner hem emellan. Skönt!
Sen är det helg. Daniel jobbar natt så jag och Milton får roa oss själv en del. 

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0