Hembakat!

I förmiddags bakade jag och minikocken!

Det blev först en blåbärskaka av egenplockade bär! Den ska få följa med till Skåne nästa helg!

Sen blev det även kärleksmuns. Glutenfria, riktigt riktigt goda!

Till fredagsmyset högg vi in på dem! 

Sparade några till lördags eller söndagsfika Och resten frystes in. Bra att ha! Eller farligt frestande :O

Daniel och Milton cyklade och köpte ny kolsyrepatron till sodastreamern. Äntligen!! Vi köper inte hem Cola längre men jag har saknat kolsyran!! Så vatten blir kanon!
Vi var även inne i stan och käkade! Bara sådär för att vi var sugna :)

Nu ska jag slötitta tv och sen sova så mycket jag kan till huliganen vaknar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0