Familjepromenad

Fredag! Både jag och Daniel trodde det var lördag och blev förvånade när posten damp ner i hallen :P som sagt, inte riktigt koll på dagarna. 

Vi hade brev till Skatteverket och Försäkringskassan att posta plus en avi så en promenad fick det bli. Milton tog kickbiken. Jag har inte testat den innan pga foglossning men nu så :D



Snopet, vi hade fått en avi men paketet var inte registrerat på uthämtningsstället så vi fick gå tomhänta därifrån. 

Daniel behövde snus så det fick bli en ännu längre promenad. Det blev väl runt 2,5-3 km promenad så jag avancerar mer och mer. Har ju inte kunnat gå smärtfritt på läääänge. Nu blir jag trött i ryggen men det är ju inte så konstigt. 
Tuva accepterar att ligga vagnen sålänge den rullar. 


När man ska ta ett gulligt bebisfoto under körsbärsträdet :P haha...

Väl hemma satte sig Milton vid datorn. Daniel myste lite med Tuva innan han åkte till sin pappa. Då fick jag ta över myset. 



Söta finaste du <3



Ikväll fick hon bada. Premiärbadet var häromdagen men hon var inte mätt och det blev bara jobbigt och ett kort bad. Idag njöt hon helt klart mer. Vi får ta det i korta stunder så vänjer hon nog sig :) 
Nu väntar vi väl egentligen på att hon ska vakna och vilja äta kvällens sista flaska. Då lägger vi oss :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0