Godkändstämpel i rumpan

Tuva har blivit godkänd hos barnläkaren :) jag har inte blivit godkänd än, vi väntar på läkare. Vet faktiskt inte om jag blir det heller. Jag har sedan imorse kunnat gå rundor lite men fasar för att gå in och ur i bilen samt våra tre trappor upp där hemma :/

Hur många foto kan man ta på en bebis :D

Bilder från igår...









Och idag...



Hon har gått ner från 3920 g till 3615 g men det låg inom godkäntramarna. Hon äter med god aptit, älskar nappen (precis som Milton också gjorde redan på BB) och gillar både att ligga på oss och ligga själv. Nöjd bebis helt klart!

Imorse låg hon i min famn och jag startade en låt (Hey ho) som vi spelat en del när hon låg i magen. Hon blev helt still, spottade ut nappen och sen kom det största leendet jag sett. Säkert inte meningen men det var en solklar reaktion på låten! :D

Det är kul att se hennes rörelsemönster nu och se likheter med hur det var i magen. Ibland kändes det som att magen vibrerade och nu har vi sett att hon ibland spänner sig så hela hon skakar. Måste varit det jag känt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0