Hembesök BVC

Höjden av tur haha :P när vi konstaterat att denna lägenhet såg ut som ett hem igen la vi Tuva i vår säng och skulle precis lägga oss breve för 1 timmes vila inna Milton skulle hämtas. Då ringde min mobil. BVC hade fått ett återbud och ville gärna komma på hembesök om en timme om vi kunde. Jajemen. 

Jag fick ta och mata Tuva medan Daniel hämtade Milton lite tidigare så han inte behövde sticka just när BVC kommit. Sömn är överflödigt :P

Vi pratade om diverse saker och sen vägdes Tuva in på 3660 g. Så det är inte mycket hon gått upp. Kunde förklarar med att hon troligtvis gått ner ännu mer än till 3615 g som hon vägde när vi åkte hem från BB och nu är på väg upp igen :) hon äter ju väldigt mycket så vi är inte direkt oroliga!

Nu är det vila som gäller här. Tuva och Daniel sover i sin vanliga position, Milton tittar på paddan och jag ska lägga mig ner en stund!

Ikväll väntar gympaavslutning för Milton som Daniel följer med på. Och så kommer det vänner hit på fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0