Fredag...

...och jag vet att jag suger på att blogga just nu. Vi hittar på en massa och så känner jag inte för att sitta med mobilen för mycket.

Idag, och hela helgen, jobbar Daniel 6-18. Jag och barnen får styra och ställa ifred ;) just nu ser Milton tv och Tuva sover så jag borde börja klippa tyg till Tuvas dopklänning. Eller rättare sagt underklänning. Dop om 2 veckor, så vi har fullt upp!

Tuva lär dock inte sova så länge. Hon åt och somnade ca 22 igårkväll och vaknade 8 imorse!!! Fattar ni vad länge?! Jag somnade vid midnatt och vaknade förvisso när Daniel gick upp och så, men ändå!!

Idag ska vi hämta ut roligt paket på posten, pärla, sy och leka. Och äta gudomligt god mat. Ja jag vet det redan för jag gjorde såsen igår ;)

Vid frukosten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0