Godnatt

Jag gick och la mig 22.30. Tänkte inte då att Tuva både skulle bli toktäpp i näsan och sen kräka upp ersättningen. Men så blev det. Och jag piggna till och började boka simskola och grejor till Milton ;) hade tänkt att han skulle få gå på simskola under vårterminen. Men så 

så fick vi höra att närmsta fotbollsklubben anordnar fotbollsträning för 11:or, vilket vi letat efter massor. Så vi har lämnat intresseanmälan på det. Och för att Milton ändå ska (och verkligen vill) lära sig simma så bokade vi en intensivkurs i januari. Det kommer han tycka är skitkul tror jag :D vet att en sv hans bästa kompisar ska gå en sån kurs men vi kanske inte fick samma tid. 

Nu ska jag lägga mig breve den hära <3


Godnatt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0