Julkalendern

vilken hemsk natt. Tuva vaknade så jag gick och la mig. Hon planerade inte att somna om. Babblade och klättrade :/ hon fick en flaska och somnade väl till slut om. Jag tror jag somnade före :P
Sen kom Milton in några timmar senare och det bådar aldrig gott. Han somnar aldrig om och ligger bara och väcker alla. Daniel och Milton gick in och la sig i hans säng. Då vaknade Tuva och började gnälla och gny.
Sen ringde klockan klockan 7. Ja men godmorgon då :P

Jag och Milton tände ett ljus och satt under en filt tillsammans och såg julkalendern! Och den verkar väl mysig! Redan bjudit på julpyssel, snö, granletande och prat om tomten. Precis som det ska vara. Julkalendern ska handla om just julen tycker jag! Mysteriet på Greveholm är min favorit hittills :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0