Fredag

När Milton var på dagis vilade och städade jag. Fick ordning på vardagsrummet, körde en tvätt och en diskmaskin. Men har vilat ganska mycket också så hann inte mer. 
Solen har skinit härligt genom fönsterna och balkongdörren har kunnat stå helt öppen :)

När jag kom till dagis för att hämta Milton var det första han sa "varför kommer du redan, vi har inte gått ut än". Tycker det är synd att de sitter inne hela dagarna. Det går emot mitt eget förskoletänk så det skriker om det. Milton älskar att vara ute. Blir svårmotiverat både för mig och honom varför han ska vara där tre dagar i veckan om han, som denna veckan, ska vara inne hela tiden. 

Vi cyklade en extrarunda på väg hem. 


Milton startade legobygge så fort han kunde! Han älskar, och är väldigt duktig på, att bygga efter instruktionsböcker. 

Jag vilar ryggen lite inför dusch och matlagning. Idag ska det bli pannbiff, potatisklyftor och champinjonsås :) Det längtar jag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0