Kvällsbabbel

Det blev mattpiskning och innebandy ute i solen innan :) Milton är då otroligt sugen på att lära sig nya grejor hela tiden så om man visar något (i detta fall ett sätt att passa bollen) så vill han öva och öva! 


Nya badbaljan skulle provliggas...

...och efter middagen blev det två klistermärken! :D

Vilken skillnad på våra måltider. Får se hur länge han inspireras av detta. Han har nog inte tramsat en enda liten gång sen vi satte upp dessa nya regler och klistermärkespappret. Så skönt att slippa tjatet. Får se hur det går imorgon när vi ska äta mat som han inte riktigt är van vid :)

Efter en dusch och ordentlig insmörjning somnade Milton gott!
Jag har lagt mig i soffan. Det är alltid en omställning när Daniel börjar jobba natt. Plötsligt sitter man här själv och ska somna själv. Men det är sista nattperioden innan bebisen kommer :D

När mörkret fallit får jag dessutom ingenting gjort. Längtar till sommartid! Nu är det iallafall meteorologisk (?) vår i Göteborg så ett steg i rätt riktning!

Bebisen i magen är förresten helt galet vild! Igår var jag nästan orolig då det var väldigt lite rörelse under dagen. Men på kvällen rörde hon sig så det gjorde ont och idag skakar typ magen :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0