Kattmys och kickbike

Milton var uppskriven på förskolan idag och ville gärna dit så det fick bli en liten runda. Under tiden hemma vilade jag och Daniel tränade och rengjorde grillen!

Vi hämtade Millemannen kl 13 och stack till vänner. Utelek i solen fick det bli och både vi och dem hade med varmkorv i termos ut :)

En otroligt kelig katt kom fram :)

Milton köpte en kickbike för några veckor sedan men har inte riktigt vågat prova. Vi tog med den idag då vi visste att de andra barnen kunde åka. Lite grupptryck ;)
Daniel visade för en då kattfokuserad kille :P

Men han lärde sig åka! :D 

Mat i magen!

Samma sak idag när det gällde vädret. Jättehärligt när solen var framme men när den gick ner bakom ett berg blev det jättekallt. 

På vägen hem åkte vi förbi en gammal vattenkvarn där det fortfarande forsar vatten och det var häftigt mycket is! :)

Daniel behövde åka till sina föräldrar. Jag var stelfrusen så jag la mig i ett bad och såg därifrån Milton som satt i soffan med paddan. Plötsligt försvann han och när jag kom in i vardagsrummet låg han och sov. Försökte väcka honom men det var totalt störtomöjligt. 
När Daniel kom hem bar han in honom i sängen. Nu kl 22.30 vaknade han och gick in i vår säng. Vi får se hur natten blir!

Godnatt! Imorgon väntar nya sportlovsäventyr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0