Lager157

Åh. Vi var ju på Lager157 för bara nån vecka sen och hittade en massa fint till bebisen. Så får jag nu mail om deras nya kollektion. Jag dör så söt!

Och mössan som har samma mönster som åkpåsen vi köpt (som iofs är till vintern men man kan ju inte klä dem för varmt heller). 
Just barnkläder hade jag kunnat shoppa hur mycket som helst. Men kanske inte det mest optimala när man är sjukskriven och snart går på föräldraledighet där vi ska försöka ta ut så lite dagar som möjligt första året. 
Så nu får man tänka till lite extra och vår bil får hemskt gärna hålla sig fin och hel närmsta året. Båten också. Men den har vi inte lika stort behov av som bilen. 

Jag ligger i soffan och har haft tens (smärtlindring) på ryggen. Idag är ingen bra dag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0