Lugn Skånemorgon

Jag ligger i soffan och vilar ryggen. Igår kom vi ner till Skåne och ägnade eftermiddagen och kvällen till spel, plankstek, Milton såg tv och vi satt och pratade. 

Vi åkte inom Ullared på vägen ner. Kör ju ändå (nästan) förbi. Jag behövde fler stödstrumpor då jag har det på varje dag. Och komiskt nog är de från Gekås bäst i mitt tycke. Och då oslagbart billigare. Vi köpte även nått plagg var till barnen och på leksaksavdelningen blev det sällskapsspel, lego och en storebrorspresent (från lillasyster när hon kommer). 

Nu spelar Milton Labyrint (från Barnkanalen) med sin pappa och morfar. 

Mamma steker köttfärs till kvällens middag - yakatana! Längtar!

Men först ska vi till hembygdsparken i i Ängelholm och leka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0