Man vill så mycket!

Ni vet såna dagar när ambitionen är på topp. Det ska bakas, städas, tvättas, sys och frostas sv frys. Och allt det andra med att hinna vila, spela spel med barnet och göra lunch. 

Jag hade höga tankar om denna dag. Oj vad här skulle hinnas med grejor :P
Men nu går solen snart ner (och efter det försvinner min energi) så jag får inse att det inte hände så mycket idag :P

En tvättmaskin, en diskmaskin, lite pussel och spel med Milton och pizzabullar blev gjorda :)

Kanske blir nått mer, men långt ifrån mina ambitioner! Skulle va kul att få börjat på det nya babynestet. Men får se om jag hittar ett bra tyg att ha på undersidan!

Nu är killarna nere på gården och spelar fotboll. Funderar på att gå ner och sätta mig och titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0