Igår i bilder

Igår cyklade vi för första gången på länge. Jag ville testa då det är lite jobbigt att tvingas ut på två promenader samma dag. 
Det gjorde lite ont i magen i min muskelbristning men den stora fördelen var ju att det tog mindre än halva tiden att ta sig dit och hem. Och Milton tycker att det är kul att cykla. Så möjligtvis lite ondare men det följer en del positivt med det också!

När jag hämtade honom på eftermiddagen var han lite ledsen för att de inte hade varit ute och lekt på hela dagen. Så vi stack till lekplatsen :)


Lillkillen som just nu växer ur alla sina kläder. Som han gnäller på att överdragsbyxorna blivit tighta. Vi köpte dem i höstas så de är fortfarande jättefina. Men det får väl bli nya till honom och packa ner dessa till nästa barn. 

Väl hemma var det dags att börja med middagen! På menyn stod det torsk och potatis. 

Jag ville göra något med fisken och inte bara ha den a naturelle. Hittade ett recept med dijonsenap och tomat. Kul att testa men det blir inte det receptet fler gånger. Det var lite fel med tomat på fisk. 
Milton åt som en häst. Han blev jätteglad när jag sa att vi skulle ha torsk :D


Sen hamnade han i matkoma och la sig ner på bordet och somnade nästan ;) det fick bli tandborstning och pyjamas. Sen kom han på att jag lovat att spela ett spel med honom så fick hålla löftet. Efter det somnade han pladask :)

Vi åt semla tills kvällsfika, semledagen till ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0