Sortera och tvätta bebiskläder

Dagens projekt är att sortera kläder. Dela upp i storlekar och minsta storleken 50/56 kommer att tvättas och vikas in i garderoben. 
Det är inte jättemycket plagg vi har i minsta storleken. Många pyjamaser men få bodys och byxor. 

Jag vet att Milton hade pyjamas eller heldress mycket i början. Inget mer än blöja som tryckte på runt magen och så.
Detta hade han på sig när vi åkte hem från BB :D De kläderna ligger här i stl 62-högen. 

 

Det blir nog att vi tvättar även storlek 62/68 snart också. Några plagg där såg väldigt små ut så de kanske kan börja användas lite tidigare. 

Sen har vi en hög med större kläder som ska packas in i något/några år ;)

Solen skiner ute så det känns lite tråkigt att sitta inne. Men när vi hämtat Milton idag ska vi ett ärende och troligtvis till en lekplats eller så, så det får bli min utgång. 
Vaknade inatt av fruktansvärd hjärtklappning. Aldrig haft förr. Hjärtat slog så hårt och fort så jag blev riktigt rädd. Fysiskt stressar jag inte alls, tar det väldigt lugnt. Men psykiskt är det nog lite väl mycket nu. Jag är en kontrollmänniska och skulle gärna vilja planera föräldraledighet och prata ekonomi nu så vi slipper tänka på det sen. Men det är lite annat som just nu måste få gå före och tar upp mycket av våra tankar. Och som är väldigt stressande. 

Så lite sortering av kläder hoppas jag ska hjälpa att rensa skallen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0