Vår lördag!

Börjar detta lördagsinlägg med exakt 4 år gamla bilder. Detta är när Milton står på marken för första gången! Jag minns denna utflykt!



Dagens förmiddag gick lite segt fram. Milton vaknade täpp tidigt imorse och jag trodde vi skulle behöva en vilodag. Han somnade dock om efter nässpray och jag hann gå upp en timme innan honom. När han kom upp var han kärnfrisk igen. Knas. 
Jag hade däremot en yr förmiddag så vi tog det lugnt. 

Milton pärlade en Lisebergskanin! Längtar till sommaren tro?! :)

Och han är så rolig. Det kvittar hur lång tid det går mellan våra pärlplattestrykningar. VARJE GÅNG hämtar han sin vita fåtölj och ska sitta i den och titta när strykjärnet blir varmt och när jag stryker plattorna ;D

Daniel kom upp redan vid 13 vilket aldrig händer. Han var så pigg så han inte kunde somna om :P
Vi åkte och köpte liggdelen till vagnen som jag varit sugen på :D Det kommer bli så fint med det babynest jag köpt tyg till. Åååååh längtar <3

Sen åkte vi till konstgräsplan i Tuve och spelade fotboll!



Härligt väder!! Solen ger en så mycket energi!!

Daniel åkte till jobb och jag och Milton åt taco :)
Sen godismys såklart!

Lite helglyx att få bädda ner sig i soffan!

Milton är inte glad att Daniel jobbar natt igen. Han tycker inte om det säger han. "Jag tycker att pappa aldrig ska jobba!" sa han igår. Han brukar aldrig säga det när Daniel jobbar dagtid så det är något med just nattjobbet som gör honom orolig. 

Nu ligger han gott här bredvid och kramar sin minion :)

En liten stund till kommer vi ligga hör! Men jag lär också sova så sen får vi ta oss som zombies in i sängen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0