Fredagsmyset

Godmorgon! Här har vi vaknat utvilade efter en bra natt. Jag vaknade av att Daniel smög in genom ytterdörren vid 6.30. Men han gick direkt in och la sig på Julias rum. Han brukar göra det om Milton sover i vår säng. När jag kikade ut såg jag att det fallit snö under natten. Hoppas det kommer lite till så det går att åka lite pulka i eftermiddag. På måndag ska det snöa mängder och det längtar vi efter!

Vi hade riktigt fredagsmys igår, jag och Milton! 
Först badade Milton. Han la sig tillrätta och slappnade av och sa "Jag vill inte ha några leksaker, jag vill bara ta det lugnt!" :D haha... Han ändrade sig lite sen och satt och hällde vatten över huvudet med en hink. Han som förr fick panik när vi duschade honom och en vattendroppe kom för nära ögonen :)

Egentligen hade jag tänkt natta honom innan jag skulle se en film kl 20, men vi satt så mysigt i soffan och han verkade inte så trött. Så vi tog fram glass, chips och ostbågar och så såg jag min film och han satt bredvid och tittade barnprogram på paddan :)


När det var lite kvar i skålarna gav han dem till mig och sa "Jag vill inte ha mer, jag har ätit för idag!" Hehe, det finns en gräns hos barn med :)

Han satt vaken till ca 21.30. Då pausade han paddan mitt i ett program, la sig mot mig och sa att han bara skulle sova lite ;)

Jag somnade i soffan strax efter 23 och vaknade vid midnatt. Fick leda in en sovande Milton till vår säng och sen sov vi gott igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0