Läkarbesöket

Efter jag lämnat Mille idag åkte jag in till stan för ett besök hos läkaren. Det är först när man behöver det som man inser att det finns väldigt få bänkar ute i vårt samhälle :P Hade behövt stanna och vila några gånger. 

Läkarbesöket gick som jag hoppades. Sjukskrivning fram till förlossningen. Tillväxtultraljud om 5 veckor och sen remiss till Östra till v 38 för ett tillväxtultraljud till och bedömning om förlossning. Min läkare vill absolut inte att jag går en dag över tiden. Men Östra kan ju göra en annan bedömning så tyvärr blir det ovisst ända fram till slutet. Får försöka låta bli att tänka på det som jag inte kan påverka själv!

Efter läkarbesöket gjorde jag några ärende i stan. Milton lär bli glad ;) 
Sen jag kom hem har jag bara suttit i soffan trots att jag ville få gjort lite nytta här hemma. Men så här får det väl bli ibland. 
Ska snart gå och hämta Millemannen och det känns som att jag laddar för en Mount Everestbestigning. Är glad att detta är sista dagen denna vecka jag både ska lämna och hämta. 

Haha svårt att läsa på mobilen när liten sparkar på min hand som jag håller telefonen i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0