Min fantastiska hjälpreda

Det är på ett sätt såklart lite jobbigt att ha Milton hemma vissa dagar då han gärna vill hitta på grejor, gå ut och har mycket energi. De dagar jag har ont, är trött eller yr blir det ju en krock. 

Men sen finns ju de dagar då det är ren lyx att ha honom hemma. Killen som ÄLSKAR att få en lista med uppdrag för att sen kunna kryssa för :)


Så nu är diskmaskinen tömd, äpplena lagda fint i skålen, skorna i garderoben, kläder i olika former upphängda/upplockade, kuddar och täcke ligger fint, upprullat i vårt sovrum, spel på sin plats, glöggen uthälld och maskeradkläderna i sin låda!

Sånt som jag hade kunnat göra men det hade tagit den dubbla tiden. Duracellkaninen flyger ju runt på sina uppdrag :) jag hann typ torka av köksbänken och fylla diskmaskinen :D

Nu behövde jag pausa så han fick ligga med paddan lite som han längtat efter!



Klockan är nu halv tolv. Kvart över två ska vi åka på utflykt och då ska pannkakor vara stekta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0