Nätterna

Igår natt var Milton klarvaken mellan 1 och 4. Mindre roade föräldrar minst sagt. (Men vi fick en mysig dag igår ändå, mer om den när Daniel messat mig foton)

Vem låg vaken inatt då? Jo jag :( den hör förkylningen är knäpp. Kan vara hyfsat bra för att sen slå till med full kraft, verka bli bättre och sen ett nytt bakslag. Halsen mår rätt bra igen men inatt vaknade jag helt täpp (trots att jag tagit nässpray när jag la mig) och hela ansiktet värkte, framförallt käkarna. Var upp och tog nässpray och alvedon vid 4 så nu känns det okej för en stund. 

Pga förkylning och väder (blåst och regn) får det nog bli mysdag inne idag för mig och Milton. Igår var det äventyr hela dagen så om jag ska bli frisk till på söndag måste jag nog vila så mycket det går. 

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0