Snowracerfilmer från denna snöiga månad

Så har jag fått tummen ur och satt mig vid datorn. jag brukar bara blogga från mobilen men filmer måste läggas in från datorn.
 
Från en dag för två veckor sen!
 
 
En video på vackert vinterlandskap lade jag in i ett blogginlägg ---> "snö snö snö..." (öppnas i nytt fönster)
 
Här är två videos från när vi var i pulkabacken den 17/1.
 
Daniel och Milton hoppar högt!
 
 
Sen ville Milton åka själv och kunde visst både hoppa och krocka ;)
 
 
Ser ni bänken som Daniel står vid?! Livsfarlig bänk som står tvärs över i slutet av backen. Ett barn åkte i hög fart in i bänken en av gångerna vi var där nu i vintras och jag mailade Göteborgs stad om detta. Även en annan mailade dem vet jag. Och det gav resultat. Bänken är nu borta!!
 
Detta var i fredags och lördags, den 22-23/1 när Julia var med.
 
Det gick mindre bra för dem i backen :P
 
 
Men så kul de hade också. Här åker de alla tre. Trångt men kul :D
 
 
Det var nog det hela :) Så skoj snön har varit! Jag bryr mig inte att jag inte kunnat åka. Jag har klätt mig varmt och suttit på en varm dyna på en bänk och tittat på! :)
 
Nu är snön borta och det är 8 grader ute. Nu känner jag inte för mer snö även om det skapar ljus och lek. Nu ser jag fram emot lite vår och lite lekplatshäng och picknicks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0