Tröttisen och Cola zero

En trött kille sover nu gott. När jag gick in för att säga godnatt kom Daniel med eksemkrämen. När han skulle smörja frågade en urtrött kille "får jag somna sålänge?" till skillnad från igår när det var en såndär nattning när det kallas, klagas, gnälls och leks :O 

En annan liten kvällstanke. Igår på sjukhuset så gick Daniel till cafeterian för att hitta nått ätbart. Han kom tillbaka med en risifrutti och en Cola zero. Jag poängterade att det var ju schysst att han köpte Cola. 
- Vadådå?
- Jag som precis vänjt mig av med det!
- Oh shit, det tänkte jag inte på! :O

Jag drack en halv burk den 1/1 men efter det inget. Förrän nu!
Haha. Tog en klunk och fy :P Det var ju inte ens gott! Nä, hädanefter blir det nog en 7up när det ska festas till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0