Helg

Nu var helgen här! Inget vi egentligen märker av nämnvärt då Daniel jobbar hela helgen. 5 pass kvar innan semester för hans del :D 
Men vi har lyckats boka upp hela helgen ändå. Nu ska jag och barnen snart gå och köpa lite picnic då vi ska vara barnvakter hela eftermiddagen till två barn. Vi kommer vara ute, lättast så :)
Sen är det ju fotbolls-EM kl 15. 

Imorgon ska jag och Milton till badhuset så han får öva på att doppa huvudet, hoppa från kanten och känna på vattnet helt enkelt. Bra inför semestern!

På söndag kommer vänner hit som vi inte träffat på jättelänge! Rätt kul för Milton sa vid frukosten idag att det var längesen de var hos oss. Så han blev jätteglad när jag sa att de kommer på söndag :)

Nä, om man skulle starta helgen med att städa upp lite ;) jippi!!!

Kommentarer
Postat av: Evanesse

Hej på er, hur må ni?

Ja det är skönt, både att ha honom här men också att slippa må dåligt. Ok, ja då vet jag angående snittet :)

Trevlig helg!
www.egosidan.blogg.se

2016-06-17 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0