Lite vår på balkongen

Nu har jag och Milton fixat lite vårkänslor till balkongen. Solen skiner så det kändes helt rätt :) min rygg undrar dock om det var helt rätt :(

Innan



Vi gjorde inte jättemycket men nu är iallafall mattan utrullad och grillen avtäckt! Det gör mycket!

Bordet har fått nån knäck och har blivit helt snett. Får se om händige Daniel kan fixa det eller om vi ska hitta nått nytt. 

På balkongsidan bakom grillen ska det upp insyn- och utsynsskydd. Det kommer även hjälpa mot blåst. 

Nu är det stolar och växtlighet som saknas där ute, sen kan man på riktigt få lite sommarkänsla i kroppen :)

Nästa stora fysiska vårtecken som kommer ske är ju att täcka av båten och börja jobba med den! Men jag misstänker att vi inte kommer göra det förrän lillasyster är här! Kanske inte täcka av men måla och så. 

Jag föreslog för Milton att vi skulle åka in till stan och köpa present till kusinkalas imorgon och passa på att ta en premiärglass. Han var måttligt ointresserad :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0