Påskdagen

Godmorgon! Här vaknade jag innan Mille. Kl 9 kom han och då gick vi upp! Nu sitter han med tv-spel och jag ska gå här och plocka och göra fint :) i eftermiddag får vi besök!

Igår när vi lagade mat fick jag så ont i magen. Tror att bebisen låg jättelångt ner och eventuellt klämde nerver eller något. Fick knappt i mig maten sen. Och inget godis :O 
Påskharen hade lämnat två ägg till Milton så på kvällen fick han hitta sitt andra ägg som var fyllt med godis :D

Han åt toppen på berget när vi såg Gladiatorerna! Det bästa med påsken är ju att man får äta godis även på söndagen ;)

Idag är det bättre i magen men det hugger till ibland! Blir nog inget maratonlopp idag heller för mig direkt. Är väldigt mycket inomhus med Milton just nu. Förr hade det gett mig fruktansvärt dåligt samvete men nu försöker jag slappna av och göra det som är bäst för min kropp. Det är inte många veckor kvar och sen har vi hela våren och sommaren att vara ute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0