Premiärglass och sommarprat!!

Då Milton fortsatte krupphosta och väsa lite och är hes som en traktor hoppade vi över lekplats och åkte till Eriksberg och åt premiärglass i solen! Så mycket folk där var och gjorde samma sak! Mysigt!
(Julia var också med men jag har inte frågat om jag får publicera bild med henne på så bäst att låta bli ;)

Solen värmde riktigt gott! Vi satt och prata om sommaren och om reseönskemål :) Hjältön och Gluppö är några ställen vi nog försöker komma till!

Hjältön är underbart. Man seglar helt sonika ända fram till stranden och lägger till. De högra bilderna är från 2010. Julia kunde hoppa från båten ner till Daniel. Botten är muddrad så Daniel hade inte bottnat bara två meter ut. 
De vänstra bilderna är från 2012. 

Gluppö har verkligen blivit en favorit. Vår båt närmst till vänster. Strand och klippor! Och 2014 badade vi mest hela tiden när vi var där!


När jag letade fram bilder hittade jag ett favoritkollage från 2014...

...och en favoritbild från Hamburgsund 2014. Det var en toppensommar!!



När vi kom hem från Eriksberg gick jag upp och slängde ner vatten och boll till de andra som stannade ute en stund. Jag behövde vila. 
Nu är Daniel och Julia och hälsar på Daniels pappa och sen kör han henne till tåget. Väl hemma blir det lax och mos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0