Skottårsbarn :)

Här var det tyst. Hamnade i en bloggsvacka :P

I måndags var det den efterlängtade Skottdagen!


Varför är den dagen så speciell då? Jo, det är ju den dagen jag föddes för 28 år sedan! :D I år blev det därför sjunde gången jag fick fira på min riktiga födelsedag!

Milton fattar ju inte mycket om skottdagen men födelsedagar är alltid spännande! Han frågade mig lurigt flera gånger "Gissa vem som fyller år idaaaag?!" :D
Glad kille vid frukosten (som iofs visar trycket jag gjort på hans tröja)!

Daniel hade jobbat natten. Men han skickade första grattishälsningen strax efter midnatt :P Fick många sms och framförallt Facebook-grattisar. Denna nedan var den helt klart roligaste :P



Kul fakta. En enda gång har det varit den 30 februari. 


När Daniel vaknat åkte han för att hämta Julia som skulle komma hit på en liten snabbvisit över natten. 
Jag och Milton tog en promenad i eftermiddagssolen! :)


Kvällens middag! Det godaste vi ätit på länge. Herregud vad gott!

Och så hade jag beställt glass med inlagd frukt till efterrätt! 

Jag som inte får plats med mycket mat i magen just nu åt så jag nästan sprack. På riktigt! Kändes som huden skulle spricka :P Kom sen på att det var invägning inför barnmorskebesök dagen efter haha :P

Fick även presenter av fina familjen. Hade önskar mig grejor till köket som jag fick och så fick jag spelet Kalaha som jag kikat på och önskat länge. (Behöver jag nämna att vi är en riktig spelfamilj? :P) och så fick jag Trosslotter. Min man känner mig! Jag älskar att skrapa lotter! 7 lotter och 7 enkronor låg i ett paket. Lika många som riktiga födelsedagar jag haft!

En bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0