Vecka 35



Idag går jag in i vecka 35. Känns lite smått overkligt. Tiden har gått ganska snabbt. Det har stundtals inte varit en jättelätt graviditet. Men nu räknar vi ner mot slutet :)

Den lilla har sjunkit ner jättemycket så att det nästan är svårt att gå stundtals. Hon kommer nog åt nån nerv för jisses vad det ilar/hugger/bränner till ibland. Och när hon nu sjunkit ner ligger hon och trycker på min muskelbristning nere i magen som jag fick i min lilla cykelolycka i höstas. Den har ju inte fått en chans att läka. 
Lite lite halsbränna känner jag av och jag blir lättare irriterad. Men mest är det fogarna och energilösheten som påverkar mig. Känslan av att egentligen ha jättemycket att göra men inte orka ta tag i någonting. 

Men det var väl det negativa. Positivt är att jag faktiskt sover ganska bra. Nattsömnen är inte så störd och det är jag glad för. Jag är också glad över att hittills inte ha problem med ischias som med Milton. Mardröm. Och jag samlar inte mycket vätska. Det kommer jag nog snart att göra men jag är glad för varje dag som går utan :) Yrsel har jag ibland men inte så mycket som innan!

Snart är handen full :)

Vi skulle ha tagit magbilder idag, vilket vi varit superdåliga på denna graviditet. Men det får nog bli imorgon istället! Nu orkar jag inte resa mig från soffan mer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0