Shopping ouppskattat

Efter förskolelämning tog jag och Tuva en promenad för att köpa en födelsedagspresent till Milton. Jag tycker att vi bor för centralt och hade gärna flyttat längre utanför stan. Men just vid föräldraledighet är det ju rätt gött att kunna promenera överallt, tex för att hitta presenter eller kläder osv. 
Vi har både nära till shopping och skog, det är härligt :)

När vi ändå var på HM köpte jag två kortärmade bodies till lillan. Det har varit svårt att klä henne i värmen så får hoppas dessa blir bra riktigt varma dagar. Och så blev det två kortärmade pyjamaser/sparkdräkter. Riktigt fina lugna färger. 



Tuva gillade shopping lika mycket som jag gjorde som barn :P hej å hå vad hon började vråla. Stackars mej :P

Nu har Daniel åkt till jobb (2 nattpass kvar innan dagtid och totalt 18 pass kvar innan semestern Wii), jag och Milton har ätit middag och nu väntar en kvällspromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0