Julbord

I fredagsmorse gick vi upp tidigt för att åka söderut. Lite väl tidigt tyckte Tuva ;)

Vi åkte till Ullared för lite shopping och lunch innan vi fortsatte neråt.

Framme hos mamma och pappa blev det fika och sen åkte jag och mamma ut och shoppade till mig :D
Kvällen avslutades med taco :)

På lördagen var det dags för julbord för min och Daniels del. Barnen åkte till Hembygdsparken i Ängelholm med sin mormor och morfar och vi duschade, klädde oss fina och tog bussen till Helsingborg :)

Vi tyckte att det var lite väl lite folk där. 3 par totalt. Ett stort gäng på 40 personer hade avbokat. Så lite av stämningen kanske försvann. Men maten var god och mitt sällskap var trevligt ;)

Vi tog en promenad och tittade på julljusen i väntan på bussen. Stor skillnad att bo i storstad eller på landet, här hemma är det lååång tid att få vänta på bussen i 10 min. Nere på landet i Skåne går det en buss i timmen ;)

Kallt som bara den var det, men fint :)

När vi kom hem var båda barnen vakna och Tuva började hoppa som en tok i pappas knä när hon såg oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0