Finsmakar'n

Mina ögon grusar snart igen så det blir en kort uppdatering om denna onsdag :)

En groupie på väg till förskolan ;)

Milton spenderade dagen på förskolan och jag och Tuva myste. Hon verkar ha kommit in i nån fas där hon vill vara mer i famn och knä. Och hon har börjat bli hysteriskt rädd för ljud, även såna hon inte brytt sig om innan. När jag startade dammsugaren stelnade hon till som en pinne och skakade så det såg ut som jag sköt henne med elpistol. Lilla stackarn.

Två nya smaker har hon fått idag! Majskrok var omtyckt. Troligtvis mycket för att hon kan hålla i den själv :)

Jag trodde det skulle ta tid för henne att äta den men ett tu tre så var den borta. Då fick hon smaka på min köttfärssås. Hade riven fin parmesan ovanpå och finsmakar'n älskade ju det ;D

När Daniel hämtade Milton gick jag och Tuva till öppna förskolan :)
Jag har även hunnit med en kort runda på gymmet när killarna bakade ut glutenfritt lantbröd. Men nu håller jag på att somna! Så bäst att säga godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0