Morgonmys

Godmorgon söndag! Vi ligger kvar i sängen vi. Lugnt och skönt hemma. Lugnet före stormen skulle jag tro :O

Igår var en galen dag. Eller iallafall eftermiddagen. På förmiddagen tog vi en promenad till gymmet :) jag har varit där en gång innan efter graviditeten. Men idag även med två barn. Milton fick vara hos gymbarnvakten och Tuva nattade jag så fick hon sova hela tiden. Jag börjar lugnt och tog crosstrainer och lite arm- och magövningar med hantlar :)

Eftermiddagen kantades av gnäll, hyss, tjat och stress. Tuva gick inte att sätta ner en sekund, Milton gick och blåste i en kalastuta eller klättrade högt upp på möbler eller...eller..., tvätten behövde hängas upp och... ja... vill ha en lugnare dag idag.

Tänkte även hinna blogga om allt jag inte bloggat om :P men nu är det en rastlös tjej bredvid här. Så... en annan gång.

Bild från igår när Milton åt lördagsgodis. Tuva ville också ha klubba. Hon fick mosad banan. Lite nöjd iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0