Välkommen till vår garderob

Puh, nu har jag fotat, mätt och vägt en massa tyg och stuvbitar som jag ska sälja. Mycket tyger jag aldrig kommer göra något med, bättre att sälja och köpa något nytt :D

Nu har jag tre minuters tystnad och egentid (båda barnen sover) innan Daniel kommer hem från innebandyträning.

Dagen idag har handlat om kläder till stor del. Vi åkte först och hämtade en overall jag vunnit på tradera till Tuva. Jättefin och använd 1 gång förra vintern. Ljusrosa med prickar. Sen åkte vi till Lindex för att fylla på med bodies i stl 74. Vi ska ju ha få plagg men välja de vi tycker allra bäst om denna storlek har vi bestämt oss för. Minimera onödiga köp av plagg som bara blir liggande i lådan samt för att slippa ha så mycket kläder som ligger överallt :)

Detta fick följa med oss hem. På björnbodyn står det "bear hugs only" på ryggen ;)

Den rosa tröjan tog vi faktiskt i stl 80. Den lägger vi undan ett tag då vi redan köpt tillräckligt många såna tröjor. Men hittar man ett så fantastiskt plagg så är det oemotståndligt. Men bättre då att hon får växa in i den sen :)

Det är all in på grått och gammelrosa på tösen. Om man bara ska ha några få plagg går det ju inte att ha massa olika färger. Bättre att allt passar ihop med allt :D och det är ju så vackra färger!

Det hon saknar nu är några byxor, men det tänkte jag sy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0