TrosTuva

Nu är det kväll och barnen sover. Tuva vaknar om och om och Milton har vaknat dyngsvettig i panik med nattskräck. Självklart är jag själv med dem såna kvällar :P 


Dagen har varit bra! Imorse både kissade och bajsade Tuva på toa (vilket hon iofs ofta gör) så vi tog av blöjan och satte på trosor. Och när det inte behövs blöja under får det bli storlek 62 haha :) de låg oanvända i en låda då de skulle använts under klänningar i somras. Men sommaren uteblev :/

TrosTuva på tur :D

Vi tog en promenad för att Tuva skulle få sova i vagnen (vilket hon inte gjorde) och Milton lekte på två lekplatser. 

Det toksnöade i 10 min innan vi gick ut. Sen försvann det. Asså vädret. Jag älskar snö! Men nu är det ju inte lönt liksom. Tuva har levt i 9,5 månad och det har minnsanodag varit ungefär samma temperatur genom alla de månaderna haha :P


Skåne verkar bli vinterlöst i år!

såhär mysigt hade vi det vid 19. Nu har båda barnen (peppar peppar) sovit en stund så kanske kom de till ro :)


Jag ser en film och planerar! Älskar att skriva listor ;) närmst att planera är vår skidresa om 2 veckor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0