Sjuttielvatusen gånger

Efter vår morgonpromenad kom vi tillbaka till snyggingen som höll på med frukost!

Förmiddagen flöt på med krabbfiske, dusch och när Tuva sov middag passade vi andra på att ta en glass i värmen! Och smörja in Milton. Första året han faktiskt bränt sig. I början av semestern smörjde jag noga in hans ansikte. Men upptäckte att hans vader var jätteröda och förstod inte varför. Förrän jag kom på att han ju ligger på mage och fiskar hela dagarna haha :P



Daniel och Milton stack ut med gummibåten och fiskade. Fick denna bild! :)

Jag lät Tuva gå massor. Vi gick och köpte banan till henne och sen fick hon välja vägen. 

Vi tvättade under tiden. Rätt skönt att slippa ha en massa tvätt liggande. Tuvis fick hjälpa till att fylla och tömma. 

Denna trappa gick hon upp och ner i ungefär sjuttielvatusen gånger :D trappor är hon väldigt duktig på!

Det blev ingen fisk men en mysig tur!

Min farfar var i krokarna och skulle komma på fika. Men de blev lite försenade så vi fick skippa fika då det blev för tight med middagar och så. Men vi stod och snacka ett tag innan de far vidare :) 

Barnen klagade inte på att få kanelbullar till efterrätt idag!

I väntan på att familjeduschen skulle bli ledig (då kan vi hjälpas åt att duscha barnen) tog jag lite foto på Mille :)

efter dusch blev det nattning. Tuva somnade i vagnen innan jag lämnat bryggan (vaknade däremot nu strax innan midnatt, försöker ge flaska och hoppas på bra natt). När barnen sov grillade vi flintastek och potatisgratäng och sparris. Fantastisk kväll! Men Daniel klagade på att solen var för stark ;)



ytterligare en bra dag avbockad. Dags att sova! Godnatt!


Morgondagens väder ser väldigt okej ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0