Denna dag

Idag var vi på förskolan för att få ett avslut. Milton blev sjuk och missade sina sista dagar. Vi åkte dit alla. Tuva ska ju skolas in där snart så :)

På sommarfesten gav Milton varsen pokal till fröknarna. Idag ett brev! Hans ord. 

Sen var vi på lekplatsen och träffade två andra ur föräldragruppen med sina barn. Härligt väder! Milton hittade en kompis han sprang runt med så honom såg vi inte mycket av :P Tuva hade jätteroligt hon med!


När tröttheten slog sig på Tuvisen åkte vi till skoaffär och klädaffär. Vi har en liten tjej som älskar att hoppa i vattenpölar så hon fick ett par, typ, foppatoffelsandaler. De är inte i tyg så drar inte åt sig något vatten. 

Sen gjorde jag värsta fyndet. Var ute efter en tröja till Tuva utan luva i en färg som passar till allt. 
Visade sig vara bra rea och ut kom jag med en tröja till Tuva som tänkt men även tröja med hajar, jogging, hood och legoBatman-tröja till Milton. 

Om jag skulle ha gått in för att välja ut kläder hade nog mitt val blivit just dessa kläder, rea eller ej. Så bonus att det var rea!! :)



Nu är Daniel och barnen ute på en sista Pokémonrunda. Jag ska pula lite hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0