Snö

Så kom den första snön haha! Göteborg har vid ett tillfälle i typ november haft 2 mm snö. Men inatt så... Vi hängde i sängen extra länge och kollade när det skottades snö med traktorn på gården imorse. 


Milton var såklart lycklig och gjorde snöänglar...

...medan Tuva satt helt tyst hela vägen till och från förskolan och tittade förvånat runt sig. Vår vagn har aldrig behövt köra genom snö innan. Tuva måste trott att vi körde till fjällen under natten ;)

Nu har jag fotat ännu mer kläder som är tänkta att säljas. Jag känner att jag ger det denna veckan, sen ger jag det hellre till någon. Det stressar mer än gör nytta att hålla på att sälja såhär. Orkar inte mer. La faktiskt ut storlek 74 nu också. Tuva har börjat nalla på 80 och kan absolut gå över i det så för att slippa börja sälja igen om några veckor la jag ut en del av det hon haft i stl 74. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0