Vilda bebin

Jag kommer inte igång igen med bloggen för att jag tänker att jag måste blogga ifatt förlorad tid. Men då dröjer det bara ännu längre så nu kommer ett inlägg om idag och så får vi helt enkelt se om jag skriver ikapp eller låter bli :)


Våren är här!! Inatt bytte vi även till sommartid. Jag bad barnen sova lite längre, och det gjorde dem. 8.30 (sommartid) vaknade båda efter att ha sovit 11,5 timme. Tummen upp på den. Att jag dessutom la mig tidigt gjorde mig ännu mer utsövd!

Det blev en cykeltur i fina vädret!

I affären ;)

Och på hemvägen :)

Vår älskade vilda söta unge! Hon har lärt sig att klättra upp i lilla fåtöljen samt i trappor. Bestämd, ofta glad! Bildbomb på sötis!

Picnic på en filt i vardagsrummet! Mysigt med inslag av kaos ;) vi får öva mer på att sitta på marken och äta inför sommaren med Tuva :P 

Tuva vaknar nu ikväll titt som tätt och sparkar med benen. Hon är trött men håller på hela tiden. När jag masserar benen somnar hon. Växtvärk kanske? Eller träningsvärk? Så mycket som hon klättrar och står och går nu så borde det tas som träningspass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0