Här sitter jag

För första gången är jag ensam hemma i vår stora lägenhet... Konstigt nog var jag mer mörkrädd och orolig i vår gamla lägenhet än här. Vet inte varför men jag känner mig mycket tryggare här trots att jag bara sovit här 2 nätter... Kanske för att vi bor högre upp nu...

Daniel åkte till jobb ikväll utan att ha vilat på hela dagen. Stackarn lär vara rätt trött inatt. Han har träningsvärk och vi båda har haft ont i huvudet idag. Min teori är att det är byggdammet i lägenheten som gör oss dåsiga. Känns som man andas in sågspån hela tiden. Trots att vi dammsugit och våttorkat golvet flera gånger om. Men det blir till att storstäda här och torka av alla dörrar och tvätta fönster så ska vi nog kunna andas frisk luft sen :)

Ny spis får vi imorgon så vi har fortfarande inte lagat någon mat här. Idag blev det frysmiddag för min del. schnitzel med potatisgratäng och rödvinsås... En av de godare färdigrätter jag ätit faktiskt...

Nu sitter jag i soffan, eller ja Julias säng som vi lagt på golvet i vardagsrummet :P Ser på teve och har behandlat ryggen och snart blir det nog sängen... Idag har vi fixat lite julpynt och så har vi faktiskt tapetserat Julias rum. Superfint blev det. Men jag vill inte visa än... Det får vänta tills rummet är färdigt tror jag ;)

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0