Hej mitt vinterland!

Sitter och sjunger Hej mitt vinterland (youtubeklipp som öppnas i nytt fönster!)

(Bilderna tagna innifrån fönstret, ska nog pela mig ut och fota lite sen :)

(Det har snöat massor inatt och jag vaknade inte ens av plogtraktorn :P haha)

Jag vaknade för en halvtimme sen haha :) Jag sover så himla länge nuförtiden. Tror att Daniels omvända dygnsrytm börjar påverka mig. Han sover ju 6.30-14. Jag gick och la mig halv två inatt efter att ha sett flera Vänner-avsnitt och sen 3 filmer på teve. Inte ofta det går tre bra filmer en lördagkväll inte!

Men nu ska Daniel vara ledig en vecka from imorgon så det är rätt bra att våra dygn klickar :) Och vi kan bara jobba i lägenheten på kvällarna så det blir perfekt...

Låg imorse och ville att bebis skulle röra på sig så att jag känner den... Skulle kännas tryggt att känna det... Förra veckan kände jag något konstigt, men bara en gång och inte sen dess... Imorse när jag tryckt ner fingret i magen så kände jag samma känsla igen... Men bara en gång... Hoppas det är bebis jag känner :D




Idag är tanken att vi ska hämta Julias nya säng... Men på grund av snöandet så vet jag inte hur vi ska göra för sängen lär ju bli genomvåt... Får väl köpa en pressenning eller nått... Och så ska vi hämta våra nya hallmöbler och sängbord... Allt i vår nya lägenhet kommer vara nytt typ... Det ska bli såååå kul :D

Önskar er en trevlig dag! Nu lyssnar jag på en av de bästa jullåtarna enligt mitt tycker - Ett barn är fött på denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0