Julstök och andnöd

Nu har precis mamma och pappa åkt till sitt hotell och jag har kastat Julia i säng... Jag ska ut sista Janssons frestelse om 10 minuter ur ugnen och sen blir det sängen för mig också...
Har egentligen lite smågrejor att fixa men det får jag göra imorgonförmiddag. Daniel är och jobbar nu hela natten så han ska ändå sova hela förmiddagen...

Vi fick gjort en hel del i köket. Men ett litet misstag av mig och Daniel blev en katastrof för julbordet så imorn måste vi åka och handla nytt :P
Jag och Julia skulle egentligen ha gjort julgodis idag men vi hade fullt upp av annat plus att Julia målade egna julgranskulor (kan visa imorn) så vi får hitta på nått kul godis imorn istället... Blir helt enkelt fullt upp imorn :)

Julafton kom så snabbt i år... Vi missade ju några veckors julstämning i och med flytten så jag har ännu inte fått den där riktiga julstämningen än... Men imorn blir det på med julmusik direkt och sen fixa julgodis och sista julklapparna och då får vi hoppas att stämningen infinner sig :)

Och påtal om andnöd... Jag satte i halsen innan... Fy vad hemskt det är... En godisbit. Jag bara tappade andan och min mamma fick rejäl skräck i ögonen och när det bara pep när jag andades in så såg hon helt förlamad ut... Sen hälld ehon upp vatten... jag hostade nog 10 minuter efteråt... Blev inga fler av den godissorten för min del idag iallafall... Men jag lever ;) djungelvrål hete förresten godisbiten, men jag vrålade inte direkt :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0