Tacokväll

När Daniel kommer hem ska vi ha tacokväll... Längesen vi lagade riktig mat ihop nu :P Det har ju blivit mycket snabbmat nu i och med flytten men jag tror att jag ska hitta stekpannan idag så att det kan bli taco :) I värsta fall får jag väl steka färsen i en kastrull, inte värre än så... Taco blir det på ett eller annat sätt ;)

Soffan har vi fått hem idag så det blir nog till att bygga ihop den också... Vi får tänka på att en barnfamilj bor under oss så vi kan inte bröta för länge på kvällen... Fast sålänge dem har kapplöpning i sitt vardagsrum och trillar, skriker och skrattar om vartannat så kan vi nog hålla på :P Det är ett skrikigt litet barn som bor under oss minsann... Men vad gör det om hundra år...

Nu ska jag betala några grejor jag beställt till bebis. Fick ju värsta kli i fingrarna att shoppa lite till efter ultraljudet så i dagarna dimper det ner lite avier här :D
Och efter det blir det matlagning... Taco är så enkelt men ändå så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0